Szukaj
Close this search box.

Bank BNP Paribas

Nasza współpraca z Bankiem BNP Paribas trwa od 2013 roku. W 2018 roku, Bank BNP Paribas wprowadził nowy standard obsługi Klienta w swoich oddziałach detalicznych, z nowoczesnym designem, dostosowanym do potrzeb współczesnego Klienta. Wprowadzone rozwiązania miały podkreślać strategię Banku ukierunkowaną na działania ESG i zwracać uwagę, że Bank BNP Paribas to Bank nie tylko nowoczesny, ale otwarty i przyjazny środowisku. Wizualnym odzwierciedleniem zmian miała być przede wszystkim stonowana kolorystyka nawiązująca do barw natury, z przewagą koloru zielonego zgodnie z dewizą „Bank zielonych zmian” oraz zastosowanie drzewa i jego elementów m. in. drewna jako materiału wykończeniowego oraz motywu liścia w każdym oddziale Banku.

Przed rozpoczęciem produkcji konieczne było dopracowanie technologiczne projektów oraz wykonanie dokładnych pomiarów przestrzeni, która podlegała aranżacji. Z uwagi na napięte harmonogramy przeprowadzania prac modernizacyjnych oraz nieprzekraczalne daty otwarcia poszczególnych oddziałów cały proces dostarczania i montażu mebli w placówkach musiał być ściśle kontrolowany i skorelowany z innymi Wykonawcami. Koordynacja kolejnych etapów realizacji począwszy od pomiarów i produkcji poprzez dostawę aż po montaż była niemałym wyzwaniem dla naszego zespołu, także z uwagi na fakt, że w pierwszych latach wprowadzenia nowego konceptu dostarczaliśmy meble od kilku do kilkunastu placówek miesięcznie. Dzięki doświadczeniu zdobytemu wcześniej w realizacji podobnych projektów nasz Zespół podołał wyzwaniu i nie zawiódł oczekiwań zarówno w zakresie postępu prac, organizacji oraz efektu końcowego.

Kolejnym wyzwaniem postawionym przed zespołem było opracowanie techniczne głównego elementu aranżacji każdego oddziału jakim jest drzewo technologii, tak aby było dostępne w różnych konfiguracjach i wysokościach, zachowując przy tym spójność. Dla tego skomplikowanego elementu projektu zostało opracowane uniwersalne rozwiązanie, które umożliwiło łatwy montaż drzewa w każdej placówce, niezależnie od wysokości pomieszczenia.

Warty podkreślenia jest fakt, że od początku realizacji zachowujemy elastyczność i stałą gotowość do zmian oraz ulepszania naszych produktów, zgodnie z sugestiami i zapotrzebowaniem klienta. Po kilku pierwszych miesiącach funkcjonowania oddziałów w nowym modelu biznesowym, pojawiła się potrzeba wprowadzenia zmian w konstrukcji niektórych mebli, tak aby zachować ich spójność w całym koncepcie. Zaproponowaliśmy kilka wersji ulepszeń, aby ostatecznie wdrożyć wybrany przez Bank wariant do produkcji.

Równie otwarcie uczestniczymy w projektach pilotażowych i chętnie współpracujemy z Bankiem w zakresie tworzenia całkiem nowych koncepcji rozwiązań, w czasie których wykorzystujemy zdobyte doświadczenie i podsuwamy możliwości zastosowania nowatorskich materiałów. Proces projektowy obejmował wykonanie wizualizacji, przygotowanie dokumentacji technicznej, prototypowanie, a następnie (jeśli proponowane rozwiązanie sprawdzi się w praktyce) wprowadzenie do produkcji.
Przykładem projektu, który został wykonany jako prototyp był w pełni ekologiczny kawomat w postaci szafki z nadstawką stanowiącej zabudowę ekspresu, powstały z materiału z recyklingu kubeczków po jogurtach. Stanowisko oferuje również dostęp do uzdatnianej
wody kranowej w celu ograniczenia zużycia opakowań plastikowych, a także kosze do segregacji odpadów, więc jest całkowicie zgodne z ideą przyjaźni ze środowiskiem.
Innym ciekawym przykładem naszego autorskiego rozwiązania są panele ścienne w kształcie liścia nie tylko zdobiące, ale i mające znaczący wpływ na poprawę akustyki salek spotkań.

Nakierowanie na potrzeby klienta i wypełnienie wszystkich jego wymagań pozwoliło zbudować trwałą relację pomiędzy firmą Euronova jako producentem mebli a Bankiem jako klientem. Euronova podtrzymuje gotowość do kontynuowania współpracy w zakresie projektowania i wdrażania dalszych rozwiązań w nieustannie i szybko zmieniających się okolicznościach, wyznając nie tylko dewizę koncentracji na Kliencie i jego potrzebach, ale również ciągłej poprawy jakości świadczonych usług.
Dbając o utrzymanie dobrych relacji oferujemy w ramach realizowanego projektu długotrwałą opieką posprzedażową, w trakcie której klient może liczyć na wsparcie i każdego rodzaju pomoc. Chociaż realizowane dla Bank BNP Paribas projekty wymagały pełnego zaangażowania całego zespołu to satysfakcja ze zrealizowanych prac jest proporcjonalna do włożonego w projekt wysiłku.

Informacja o Cookies

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Zaakceptuj, by korzystać z serwisu.