01

/ Początki

Zaczynaliśmy działalność od sprzedaży mebli biurowych. Po pewnym czasie , rozpoczęliśmy własną produkcje, wypuszczając na rynek pierwszą kolekcje mebli. Była to odpowiedź na potrzeby typowych biur i placówek handlowo – usługowych. Stopniowo wzbogacaliśmy kolekcje i poszerzaliśmy działalność o produkcję mebli customizowanych dla bardziej wymagających klientów takich jak placówki bankowe, telekomunikacyjne czy ubezpieczeniowe. Ta gałąź od kilku lat pozostaje jednym z najważniejszych filarów działalności naszej firmy. Kilka razy zmienialiśmy siedzibę, aby pomieścić kolejne maszyny i nowoczesne centra obróbcze.

02

/ Zakres działalności

Produkujemy meble i wyposażenie biurowe obejmujące kilka kolekcji o zróżnicowanym designie – od klasyki po nowoczesność. Projektujemy i produkujemy meble pod jednostkowe zamówienia, zgodnie z wytycznymi klienta.
Działamy kompleksowo – wyposażamy biura i różnorodne obiekty łącząc standardowe produkty i meble customizowane, zgodnie z zapotrzebowaniami i oczekiwaniami klienta. Dbamy o zapewnienie odpowiedniej akustyki i realizujemy zamówienia związane z jej poprawą. Oferujemy jednolitą stylistykę i spójność aranżacji biurowych.

03

/ Priorytety

Celem naszej działalności jest zapewnianie komfortowych przestrzeni pracy i wypoczynku poprzez dostarczanie mebli i wyposażenia, które odpowiada na potrzeby klientów i kładzie szczególny nacisk na ergonomię. Stawiamy na jakość i funkcjonalność produktów, jak również dbamy o nowoczesny design śledząc najnowsze trendy. Używamy sprawdzonych i trwałych materiałów, aby zapewnić odpowiednią jakość produktów i realizacji.

04

/ Oferta

Nawet najbardziej nierzeczywiste wizje przekształcamy w realne kształty i dzięki rozwiniętemu parkowi maszyn oraz zespołowi profesjonalistów możemy sprostać niemal każdemu wyzwaniu produkcyjnemu.
Dzięki sprawdzonej grupie profesjonalistów zapewniamy usługi projektowe, przygotowywanie wizualizacji, sprawną produkcję, usługi montażowe oraz serwis pogwarancyjny.
Podejmujemy długoterminową współpracę z naszymi klientami, przez cały czas dbając o ich przestrzeń biurową i podtrzymując opiekę po sprzedażową.
Działamy głównie na terenie całej Polski, ale od kilku lat rozwijamy również sprzedaż eksportową.

Wprowadzenie zmian wizerunkowych – zostaje zmienione logo firmy euronova oraz marki ecoacoustic.
Euronova – Ecoacoustic wystawia swoje produkty na międzynarodowych targach Orgatec w Kolonii w Niemczech.
Stół well cowork z kolekcji stołów coworkingowych oraz trzy kolekcje paneli akustycznych: city, circle line oraz 60’s zostają finalistami w konkursie dobry wzór 2021.
Powstanie całkowicie nowej marki Ecoacoustic zajmującej się realizacją rozwiązań akustycznych do biur w postaci m.in. paneli czy budek akustycznych.
Założenie firmy Euronova sp. z o.o. przez zespół ludzi posiadających doświadczenie w branży meblowej co najmniej od 1990 r.
2023r.
2023r.
2022r.
2021r.
2021r.
2020r.
2020r.
2009r.
1996r.
Przeprowadzka do nowoczesnej hali produkcyjnej połączonej z budynkiem biurowym i showroomem prezentującym bogatą ekspozycję.
Euronova - Ecoacoustic wystawia swoje produkty na biznesowych targach wnętrz Warsaw Home & Contract.
Powstanie innowacyjnej kolekcji stołów coworkingowych.
Rozwinięcie produkcji i przeprowadzka do nowo wybudowanej fabryki z zapleczem biurowym wraz z poszerzeniem parku maszynowego i dostępnej oferty.

Fabryka EURONOVA